Alternatieve data geannuleerde fotografieworkshops Diergaarde Blijdorp

Oog in oog met de meest bijzondere dieren.

Ben je op zoek naar inspiratie, ondersteuning of nieuwe technieken en wil je in het gezelschap van anderen mooie foto’s maken? Tijdens deze workshop leer je je camera tot in de puntjes te bedienen. Je krijgt waardevolle tips om je materiaal- en camerakennis uit te breiden en gelegenheid om het geleerde in de praktijk te oefenen. Instellingen van je camera, zoals diafragmavoorkeuze en sluitertijdvoorkeuze, maar ook de M-stand en het histogram, krijgen veel aandacht. Over compositie, ISO, statiefgebruik, RAW fotografie, flitsen, objectieven en nog veel meer, geef ik ter plekke uitleg. Aan de hand van voorbeelden laat ik zien hoe daarmee om te gaan. Vragen staat vrij. De verschillende onderwerpen bv. door gaas en glas fotograferen, zorgen aan het einde van de dag voor een brede(re) kennis van dierentuinfotografie.

In verband met de maatregelen tegen het coronavirus zal er gewerkt worden met twee afzonderlijke groepjes van 3 deelnemers!

Workshopdata

Binnenkort meer data voor deze workshops!

Dierenfamilies fotografieworkshop

zaterdag 14 november 2020 – inschrijven/betalen > i.v.m. sluiting diergaarde uitgesteld

Winter fotografieworkshop

zaterdag 12 december 2020 – inschrijven/betalen > volgeboekt

Creatieve fotografieworkshop

zaterdag 19 december 2020 – inschrijven/betalen > vol geboekt

Workshopduur
De workshop begint om 10:00 uur en eindigt rond 14:00 uur.

Praktische informatie
Zorg zelf voor een entreebewijs en een geldig tijdslot-reservering.

Verzamelplek
Foodtruck naast restaurant De Lepelaar (ingang Oceanium-zijde).

Programma
10:00 uur – ontvangst en inleiding
±14:00 uur – afsluiting

Belangrijk om mee te nemen
Je eigen camera-uitrusting (digitaal of compact) en eventueel een externe flitser. Een statief is niet nodig.

Groepsgrootte
Maximaal 2 groepjes van 3 deelnemers. Zowel voor de beginnende- als de gevorderde fotograaf.

Prijs per deelnemer
€ 40,00 (incl. kopje koffie of thee en hand-out na afloop, excl. entree en parkeerkaart).

Voor meer info: Rob Doolaard – dierenfotografie@gmail.com of 06-53170398

Inspiratie