Creatieve dierentuinfotografie in Diergaarde Blijdorp

Fotograferen met bijzondere technieken.

Ben je op zoek naar inspiratie, ondersteuning of nieuwe technieken en wil je in het gezelschap van anderen bijzondere foto’s maken zoals fotograferen door een glazen bol? Tijdens deze vier uur durende workshop leer je je camera tot in de puntjes te bedienen. Je krijgt waardevolle tips om je materiaal- en camerakennis uit te breiden en gelegenheid om het geleerde in de praktijk te oefenen. Instellingen van je camera, zoals diafragmavoorkeuze en sluitertijdvoorkeuze, maar ook de M-stand en het histogram, krijgen veel aandacht. Over compositie, ISO, statiefgebruik, RAW fotografie, flitsen, objectieven en nog veel meer, geef ik ter plekke uitleg. Aan de hand van voorbeelden laat ik zien hoe daarmee om te gaan. Vragen staat vrij. De verschillende onderwerpen bv. door gaas en glas fotograferen, zorgen aan het einde van de dag voor een brede(re) kennis van dierentuinfotografie.

Workshopdatum

zaterdag 23 oktober 2021inschrijven/betalen

zondag 7 november 2021inschrijven/betalen

zondag 19 december 2021inschrijven/betalen

Workshopduur
De workshop begint om 10.00 uur en eindigt rond 14.00 uur.

Verzamelplek
Restaurant De Lepelaar (ingang Oceanium-zijde).

Programma
10:10 uur : ontvangst en korte inleiding
10:30 uur : op pad
14:00 uur : afsluiting

Belangrijk om mee te nemen
Je eigen camera-uitrusting (digitaal of compact) en eventueel een externe flitser. Een statief is niet nodig.

Groepsgrootte
Maximaal 10 deelnemers. Zowel voor de beginnende- als de gevorderde fotograaf.

Prijs per deelnemer
€ 50,00 (incl. kopje koffie of thee, hand-out na afloop, excl. entree & tijdslot).

Annuleringsvoorwaarden
Bij annuleren binnen 2 weken kost het je 50%.
Bij annuleren binnen 1 week kost het je 100%.