Dierentuinfotografie in Diergaarde Blijdorp

Oog in oog met de meest bijzondere dieren.

Ben je op zoek naar inspiratie, ondersteuning of nieuwe technieken en wil je in het gezelschap van anderen mooie foto’s maken? Tijdens deze workshop leer je je camera tot in de puntjes te bedienen. Je krijgt waardevolle tips om je materiaal- en camerakennis uit te breiden en gelegenheid om het geleerde in de praktijk te oefenen. Instellingen van je camera, zoals diafragmavoorkeuze en sluitertijdvoorkeuze, maar ook de M-stand en het histogram, krijgen veel aandacht. Over compositie, ISO, statiefgebruik, RAW fotografie, flitsen, objectieven en nog veel meer, geef ik ter plekke uitleg. Aan de hand van voorbeelden laat ik zien hoe daarmee om te gaan. Vragen staat vrij. De verschillende onderwerpen bv. door gaas en glas fotograferen, zorgen aan het einde van de dag voor een brede(re) kennis van dierentuinfotografie.

Workshopdata

vrijdag 15 april 2022schrijf je hier in
vrijdag 17 juni 2022schrijf je hier in
vrijdag 19 augustus 2022schrijf je hier in
zaterdag 1 oktober 2022schrijf je hier in

Workshopduur
De workshop begint om 10.15 uur en eindigt rond 16.30 uur.

Verzamelplek
Restaurant De Lepelaar (ingang Oceanium-zijde).

Programma
10.15 uur : ontvangst en inleiding
11.00 uur : op pad
13.00 uur : lunch
14.00 uur : verder op pad
± 16.30 uur : afsluiting

Belangrijk om mee te nemen
Je eigen camera-uitrusting en eventueel een externe flitser. Een statief is niet nodig.

Groepsgrootte
Maximaal 12 deelnemers. Zowel voor de beginnende- als de gevorderde fotograaf.

Prijs per deelnemer
€ 79,50 (incl. kopje koffie met lekkernij, lunch, drankje en hand-out na afloop, excl. entree & tijdslot).

Contact
Stuur een e-mail naar info@dierenfotografie.nl.

Annuleringsvoorwaarden
Bij annuleren binnen 2 weken kost het je 50%.
Bij annuleren binnen 1 week kost het je 100%.

Foto inspiratie