Masterclass fotografie

Met alle aandacht voor jou.

Altijd al op zoek geweest naar persoonlijke begeleiding van een professionele fotograaf?

Na een korte introductie gaan we aan de slag. Instellingen van je camera, zoals diafragmavoorkeuze en sluitertijdvoorkeuze, maar ook de M-stand en het histogram, krijgen de aandacht. Het gebruik van objectieven, filters en eventueel een kijkje in de wondere wereld van de macrofotografie, zorgen voor een bijzondere dag. Vragen staat vrij. Over compositie, ISO, RAW fotografie, flitsen en nog veel meer, geef ik ter plekke uitleg. Aan de hand van voorbeelden laat ik zien hoe daarmee om te gaan. Ook geef ik uitleg op de vraag hoe je mooie beelden kunt maken door glas en gaas, met kunstlicht en andere moeilijk te fotograferen onderwerpen. Het bewerken en archiveren van foto’s zal ook niet onbeantwoord blijven. Neem gerust een aantal foto’s mee, dan kunnen we ze bespreken en eventueel gebruiken als leidraad voor deze dag. Deze masterclass is geschikt voor zowel de beginnende als de gevorderde fotograaf die op zoek is naar inspiratie, persoonlijke ondersteuning of nieuwe technieken.

Locatie

Dieren- of natuurpark naar keuze.

Onderwerp

Dieren- en natuurfotografie.

Programma

10.15 uur: ontvangst en inleiding

10.30 uur: op pad

13.00 uur: lunch

13.30 uur: verder op pad

15.00 uur: afsluiting

Belangrijk om mee te nemen

Je eigen camera-uitrusting (digitaal of compact) en eventueel een externe flitser. Een statief is niet noodzakelijk.

Prijs voor 1 tot 2 personen

€ 395,00 (incl. koffie en thee bij ontvangst, lunch, drankje en hand-out na afloop, excl. entree).

Annuleringsvoorwaarden

Bij annuleren binnen 2 weken kost het je 50%.

Bij annuleren binnen 1 week kost het je 100%.

Inschrijving

Stuur een e-mail bericht naar info@dierenfotografie.nl (contactpersoon: Conny Doolaard).

Betaling

Bovengenoemd bedrag bij inschrijving overmaken op betaalrekening NL82INGB0003600057 (BIC: INGBNL2A) t.n.v. R. Doolaard o.v.v. datum masterclass en je naam.

Bevestiging inschrijving na ontvangst betaling.

Foto inspiratie